Uslovi naručivanja i isporuke Uslovi korišćenja Ovim uslovima definisana su prava i obaveze čijim se poštovanjem od strane Total Computer Service d.o.o., u daljem tekstu isporučioca, i kupca garantuje uspešno okončanje naručivanja, plaćanja i isporuke artikala. Opšti uslovi 1. Nakon prijema narudžbine putem sajta, isporučilac je obavezan da kupcu potvrdi narudžbinu slanjem email poruke sa predračunom u roku od 48 sati od trenutka naručivanja (ne računajući subotu, nedelju i praznike). 2. Narudžbine prispele do 15 časova, procesuiraju se istog dana, a narudžbine prispele nakon 15 časova procesuiraju se narednog radnog dana (ne računajući subotu, nedelju i praznike). 3. Narudžbina se smatra potvrđenom od strane kupca i neopozivom, izvršenjem uplate kompletnog iznosa koji je naznačen na predračunu i u okviru roka važnosti predračuna. 4. Isporučilac se obavezuje da naručene proizvode isporuči ispravne i u roku naznačenom u predračunu. 5. U slučaju bilo kakve promene isporučilac je dužan da obavesti kupca. 6. Sve eventualne promene sem promena vezanih za isporuku se ne odnose na potvrđene narudžbine. Sastavni deo ovih uslova su i: Isporuka Garancija kvaliteta i postupak reklamacije Zaštita prilikom korišćenja internet prodavnice Zaštita privatnosti Opisi i cene Saglasnost i promene uslova Isporuka Cena isporuke nije uračunata u cenu artikala, a iznosi --- dinara po jednoj ---- na teritoriji cele Srbije (PDV je uračunat u cenu). U slučaju da su naručeni artikli na lageru, rok isporuke je 2-5 radnih dana od trenutka kada isporučilac evidentira uplatu na svom računu. U slučaju kada naručeni artikli nisu na lageru, kupac će biti obavešten o roku isporuke. Isporuka se vrši kurirskom službom na adresu koju je kupac izabrao prilikom registracije. Kako bi isporuka bila uspešna, isporučilac će kurirskoj službi dostaviti ime, prezime i kontakt telefon kupca. Isporuke se ne vrše nedeljom. Garancija kvaliteta i postupak reklamacije Svi ponuđeni artikli kontrolisanog kvaliteta od strane Jugoinspekta. Zaštita prilikom korišćenja internet prodavnice Sigurnost podataka koje unosite prilikom otvaranja korisničkog naloga i u procesu naručivanja proizvoda ima za nas visok prioritet, pa je preduzet određen broj koraka kako bi se omogućio njihov pouzdan, tačan i siguran transfer. Zaštita privatnosti U ime interet prodavnice obavezujemo se da ćemo čuvati privatnost svih naših kupaca. Prikupljamo samo neophodne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima i podatke neophodne za poslovanje i informisanje korisnika u skladu sa dobrim poslovnim običajima i u cilju pružanja kvalitetne usluge. Svi podaci o kupcima/korisnicima se strogo čuvaju i dostupni su samo zaposlenima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi zaposleni u preduzeću Total Computer Service d.o.o. odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti. Opisi i cene artikala Total Computer Service d.o.o. nastoji da svi opisi i cene artikala budu tačni, ali ne isključuje mogućnost grešaka, zbog čega ima pravo da otkaže narudžbinu ukoliko je prilikom ažuriranja došlo do grube greške u opisu ili ceni. Saglasnost i promene uslova Isporučilac zadržava pravo da može menjati ove uslove bez prethodnog obaveštavanja svojih kupaca. Svaki kupac prilikom naručivanja proizvoda može proveriti trenutno važeće uslove.